Saya rasa..

1. Saya rasa tenang.

2. Saya rasa nak balik kampung , jumpa keluarga dan sanak saudara


3. Saya rasa dah sampai masanya untuk saya melepaskan jawatan saya sebagai penasihat kelab


4. Saya rasa, saya nak terbang macam burung ..terbang di awan biru


5. Saya rasa bahagia sangat bila saya tahu ada orang -orang yang sayangkan saya ..hehehheh


6. Saya rasa sedih . bila awak tinggalkan saya tanpa sebarang pesan..huuuwaaaaaa


7. Saya rasa sangat bertuah kerana mampu mengecapi kenikmatan hidup dan merasai kasih sayang kedua ibubapa saya.


8. Saya rasa sebak bila, adik2 saya panggil saya akak ...hahaahhaha


9. Saya rasa macam nak nangis bila diri ni disakiti dan dikhianati


10. Saya rasa terkejut bila kawan saya dah menjadi isteri atau suami kepada seseorang...hahahahahhahah..


11. Saya rasa nak masak chicken chop


12. Saya rasa nak keluar jenjalan di kawasan tanah tinggi


13. Saya rasa nak ambil cuti rehat


14. Saya rasa macam2



Saya rasa bersyukur sangat ke hadrat Ilahi , dengan limpah dan kurniaNya.. saya masih lagi dapat merasai nikmat pancaindera
yang telah dikurniakan , dapat menikmati udara yang segar lagi nyaman, suasana yang aman, keluarga yang amat
menyayangi saya dan adik2 yang banyak ragam,kekasih ku yang jauh di mata tetapi dekat di hati , kawan2 sekalian ...sesungguhnya saya amat menyayangi kamuuuuuu -kamuuuuu semua..

No comments

Terima kasih !