Masih Di Sini..

My photo
Negeri Sembilan, Malaysia
~Girl in the Mirror~

Followers

Thursday, March 24, 2011

Tak ada perasaan..

Hari ni rasa macam tak da perasaaan ja.. pergerakan slow ja..tak tahu kenapa??? huhhh..emosi terganggu kot.....macam-macam pk..balik umah pon still termimpi2 dengan tugasan kat opiz... menag tak best langsung... setel dah satu kerja... hari ni ja.. masih dok menunggu surat dari penaja... tak sampai pon lagi... lepas dah siap ni..aku nak cuti panjang..nak habiskan baki cuti yang ada... lepak di kampung ..itu semstinya... selamat tinggal Seremban.. hahahah..macam tak balik Semban balik... lain lah lau aku terus pindah ja.. haiyaaa....


menag tak da perasaan,, nak mesej ka, email ka, chat ka, pape je lah ..semangat ku dha hilang.. ada aku kisah???????.. tak kisah pon... k, waktu rehat dah nak habis... tataaaaa

No comments:

Post a Comment

Terima kasih !