Masih Di Sini..

My photo
Negeri Sembilan, Malaysia
~Girl in the Mirror~

Followers

Thursday, May 26, 2011

Doakan yang Terbaik Buat Mereka..

Jangan ditanya lagi, hanya doakan yang terbaik... itu sudah cukup ...
Bila duduk bersembang ni , aku suka sangat ..dapat-dapat lak lau dapat sembang dengan kawan-kawan ..best kan.. sembang ngan pelajar ..bercerita tentang kisah dulu..kisah ketika bergelar pelajar.. budak nakal,budak muka garang.. hahahha..kisah zaman remaja.. dan sekarang pon masih lagi remaja.. muda remaja ~..oopz... tak berapa nak muda dah.. usia silih berganti... ..tapi, bila duk bersembang dengan menyentuh isu-isu sensitif .. itu bukan ka dah menyebabkan hati kawan-kawan kita tersentuh.. percaya atau tidak cuba lah buat begitu.. reaksi mereka mesti terdiam sejenak ....

Baru-baru ni ja, aku lah mangsanya ....mangsa kepada soalan-soalan sensitif yang sengaja dibangkitkan... huhuhuhuhu,..aiyooooo hai..acik tak leh nak jawab ... " doakan je lah yang terbaik untuk acik ya"..aminn.jauh kat sudut hati aku ni,.. saya tengah usaha lah ni..terima kasih kerana ambil berat ... semoga diri kalian begitu juga.. semoga kebahagiaan sentiasa mengelilingi kalian, amin..

Bukan ka setiap pertanyaan tu "kadang-kadang" sukar untuk diterima..... kita kena ingat tu.. buat nya masa tengah kita tanya.... depa baruja putus kasih....putus tunang, putus lah apa-apanya..putus dengan owang tersayang.. tak ka hiba owang tu..sian depa taw..! seeloknya minta izin dulu...barulah manis kan.. ikut peraturan.. barulah senang hati kawan tu.. ni tak..tanya macam reporter ..amboi!!!!!1laser plak tu..huhuhuhh...

Cubalah tanya berhemah sikit, mesti owang tu senyum ja nak cerita...minta maaf ya, ni adalah luahan saya .. dan apa yang saya rasa mungkin tak sama dengan apa yang kalian rasa.. ibarat potongan lagu ni "kita berdua jauh berbeza , langit dan bumi tapi serasi "hhehehheeh.........tetiba plak kuar lagu ni...

Benang kait cantik apabila dipandang , benang emas lah katakan ... kan cantik dipandang orang , jika budi bahasa menjadi alas bila berbicara .. kan manis jika berdoa yang terbaik buat mereka, -
renung-renungkan ...

dan semasa entri ini ditulis, aku tersenyum puas... penuh ketenangan dan pengharapan...

- Ya Allah , permudahkanlah segala urusan kami seharian.. tunjukilah kami jalan yang lurus dan tenang tatkala kaki kami mula mengatur langkah..amin.

Sekarang ni dah masuk penghujung Mei 2011..cepatnya masa berlalu.. buat rakan-rakan yang bakal menamatkan zaman solo .. tahniah, hehehheh.. semoga kamu berdua diberkati hendakNya....


Permisi dahulu,





No comments:

Post a Comment

Terima kasih !