Masih Di Sini..

My photo
Negeri Sembilan, Malaysia
~Girl in the Mirror~

Followers

Tuesday, May 10, 2011

Kawan -Kawan Aku Bakal Meninggalkan Zaman Solo

Cuti sekolah ja ramailah owang buat kenduri kan... kat kampung aku pun ramai gak yang akan buat majlis ...huuhuhuh... ni lagi satu kes plak... aku pun dapat gak undangan majlis kenduri kawan2 ..adoiiiyaii...ramainya kawan aku nak di ijab kabulkan hujung bulan ni..........manggggggggggg aiiiiiiiiiiiiiiiii, banyaknya kad sampai kat opiz... banyak gila....... berderat2 plak tu majlisnya...syukur, owang nak jemput pergi makan free lah .... hehehheheh... tapi, semuanya jejauh...macam mana nak g nya............

Mula -mula kenduri umah
-Dahlia - 15hb Mei 2011
-Nurul Halina & Fairus - 21hb Mei 2011
-Faezam & Nurul Adlina - 29hb Mei 2011
-Lailatul Nazirah & Hazuan- 04hb Jun 2011
-Faradila Kamarin & Amir Hamzah Muhidi-04hb Jun 2011

Ni lah tarikh2 yang aku tahu setakat ni, dan aku telah dimaklumkan bahawa ada lagi kad yang bakal sampai dan maksudnya di sini, ramailah kawan aku yang bakal menamatkan zaman solo ...kihkih....semoga berbahagia hendaknya....

2 comments:

  1. betul2..ramai kawan2 nk kawen..tpi aku pon bakal menyusul..hehehehe....minggu lepas pegi kenduri jiran..smua tnya bila lagi nak kawen.mak cik2 kat c2 kate deorng umur 25..dah ada 2 dah..aku pon jawab....tu orng zaman dulu..orng zaman sekarang 25 belajo lagi..ish2 menjawab sungguh aku..hehehe

    ReplyDelete
  2. emm, tu lah musim owang bertunang, berumahtangga kan..tak pa lah... kita punya masa belum sampai lagi..redha dan sabar ... pasti tiba jika sudah tertulis ..

    ReplyDelete

Terima kasih !