Masih Di Sini..

My photo
Negeri Sembilan, Malaysia
~Girl in the Mirror~

Followers

Wednesday, May 11, 2011

Kembalikan Jika Terjumpa

Dah seminggu dah , botol air warna ungu aku hilang..tak tahu lah hilang kat mana... aku dah penat dah carik... seingat aku masa har selasa sebelum aku bersiap-siap untuk pulang dari pejabat..aku dan jinjing dah bekas air tu... lepas tu bila aku dah sampai umah ja... aku pon wat macam biasa ja lah..seolah-olah aku tiada benda yang tertinggal...ya ampun... lepas aku dah selesai solat dan kemas barang2 sebelum berangkat ke Pahang ... baru aku perasan yang bekas air aku tiada di atas meja berhadapan dengan katil aku..aarkhhh sudah... tak tentu arah aku di buatnya...aduiiiii.... puas aku mencarik kat dapur mana hilangnya ni...aiyoyoyooyoyoyoyo...............gelabah tahap kronik... aduii.. dah lah aku ni kuat minum air....mana ntah hilangnya.... habis satu koleh pejabat aku carik..tak jumpa... habis semua kedai aku p tanya.... tiada kata depa... what the ....... mana plak poie nya ni..aduiiiii...dan sampai sekarang, masih tak jupa lagi taw... kesian , apalah nasib ku~k

No comments:

Post a Comment

Terima kasih !