Masih Di Sini..

My photo
Negeri Sembilan, Malaysia
~Girl in the Mirror~

Followers

Tuesday, May 10, 2011

Malunya Saya

Percaya atau tidak, hari ni saya rasa malu yang teramat sangat...adooiiyaiii... dah lah dapat panggilan daripada Staff RHB ....adooiyai, tak sangka pulak..sebelum dia telefon dia dah tahu cerita tentang tajaan ..adooiyai..apalah nasib, aku hari ni..mintak maaf lah ya... adoiyai..hehhehehe...tergelak besar owang tu bila dengar aku bercerita...adoiyaiiiiiii..kihkihkih...tak pa lah, macam ni lah awak email kan ja surat tersebt kat saya ya..pada hal dalam hati...saya tak nak berurusan dengan awak..hahahhahah...poning lah den nanti,.. banyak na bank den nak berurusan... huhuhuuh..sian kat student t...untuk pengetahuan , Puan Siti Farah Diana tiada lah kat sini... yang ada hanya Cik Siti Farah Diana Razak ja.....huhuhuhu..apalah nasib aku...sesurat yang datang boleh lagi aku timbang dan rasa tuk terima ja panggilan tu..tapi kalau perbualan ni..adooiyaiii..tak berapa nak boleh terima lah ..huhuhuhuhu

Apalah daya ku, huuhuhuhuhu...

1 comment:

  1. suara staff RHB yang kol tu seperti pernah ku dengar sebelum ni..

    ReplyDelete

Terima kasih !