Masih Di Sini..

My photo
Negeri Sembilan, Malaysia
~Girl in the Mirror~

Followers

Wednesday, May 11, 2011

Melepas Sudah

Semalam , aku dok belek-belek benda yang aku teringin nak beli.. bila aku dah kompom dah nak beli.. aku pon ringankan tangan ni... taip mesej kat inbox ..

Fara : saya nak beli yang ni,.. ada stok lagi tak ?
Nixa : dah habis lah Cik Fara, ramai orang beli dah...paten nya cantik..
Fara : emmmm, tak pa lah... sedihnya ... habis dah.......huhuhuhu

Macam tu lah lebih kurang bunyi perbualan kami semalam.. betul-betul sedih... benda yang aku nak beli tu dah di beli orang. Adooiyaiiiiiiiiiiii, melepas sudah... menyesal sangat...tunggu lama2....sekarang tengok..apa sudah jadik......~ hancur hati ku menjadi keping-keping .lalallalalalalalalalal

Kena lah tunggu kot ada paten yang lain,,, kot ada yang cantik kan... kot ada..... adoiiiiiiiiiiiiiyaiiiiiiii, melepas sudah...

2 comments:

Terima kasih !