Masih Di Sini..

My photo
Negeri Sembilan, Malaysia
~Girl in the Mirror~

Followers

Monday, May 23, 2011

Tengok Nur Kasih dengan Nazren

Hari Sabtu yang lalu jalan-jalan kat terminal 1, ada artis Nur Kasih ..syiookkk..meriah..ramai orang... best lah dapat tengok artis... hehhehehhe

Tengok Nur Kasih dengan "my abang"..huuhhuhu.. layan je lah.. ingatkan dia tak minat...upanya minat ..layan je lah ...hahhahahah

Jalan cerita yang menarik, walaupun kami masuk lewat lebih kurang 30minit kerana menyelesaikan tanggungjawab dahulu.. yang wajib dahulu dilaksanakan... mula-mula kita akan di bawa melancong hahhahah..melancong weh... ke mana... adalah... tengok lah sendiri..den dah khobar dah... hahhahahahha salah satu tempatnya di Jordan............

Banyak nilai murni yang boleh di ambil untuk dijadikan panduan, tema kasih sayang masih lagi jadi kekuatan cerita tersebut..hubungan antara keluarga, suami isteri, ipar duai, rakan taulan dan yang akhir sekali ialah hubungan dengan Allah s.w.t...

Banyak sudut imbas kembali, bagi merungkai sebuah babak....

Lagu Tema Nur Kasih menjadi siulan ......


Best, tak rugi pon menonton... tataaaaa






6 comments:

  1. best k farah..takut nk tengok cite sedih ne..sat g aku nagis banjir pangung tu

    ReplyDelete
  2. lagu anuar zain ne...sentiasa mngingatkan ku dengan sidia....:)

    ReplyDelete
  3. Mashi : best arrr, air mata aku pon hampir menitis gak..hampir ja menitis,.. tapi tak tak titis pon ..hahhahaaha..jiwa kental weh..hahhahaha..best,..

    ReplyDelete
  4. Yang sowang ni siapa plak erk ? ingat kat dia .. okay.. semoga baik-baik aja ya kamu disampingnya..

    ReplyDelete
  5. nnti akan ku kenal jua pada mu..aku pasti akn akhlaknya..moga aku dpt mnjadi makmumnya satu hari nnti..insyaallah......

    ReplyDelete
  6. amin.. semoga dipermudahkan .. wink wink wink wink

    ReplyDelete

Terima kasih !