Masih Di Sini..

My photo
Negeri Sembilan, Malaysia
~Girl in the Mirror~

Followers

Tuesday, June 21, 2011

Bintang ku Kau Ke Mana Menghilang

Dah dua malam dah , bintang tak kelihatan kat langit..mana perginya bintang tu... apa pasal lah ko suka sangat tengok bintang Fara ooik.... tu lah deh... soalan yang kerap kali ditanya oleh orang2 yang berhampiran aku... jawapanya mudah , ringkas ..cuba tengok bintang tu..cantikkan.. walaupon tak mampu keluarkan cahaya sendiri..tetapi bintang tu masih lagi kukuh dan utuh dengan Perjanjian Si Pencipta ..



aktiviti yang menyeronokan , menyaksikan bintang di langit tinggi..disulam dengan impian dan harapan

5 comments:

  1. Bintang di langit
    Kerlip engkau di sana
    Memberi cahayanya di setiap insan
    Malam yang dingin
    Kuharap engkau datang
    Memberi kerinduan di sela mimpi - mimpinya

    Melangkah sendiri di tengah gelap malam
    Hanya untuk mencuri jatuh sinaran
    Tak terasa sang waktu
    Melewati hidupnya
    Tanda pagi menjelang
    Mengganti malam

    Oh bintang tetaplah... pastikan cahyanya
    Sinari langkahku setiap saat
    Bintang pun tersenyum... dengarkan pintaku
    Berikan kecupan di sudut tidurnya



    kat sini la bintang nye cik sal

    ReplyDelete
  2. kawan umpama bintang,
    walaupon dia tidak bersama kita,
    tapi dia tetap ada dgan kita,
    kawan dan bintang sama,
    xda bintang xda kawan.

    ReplyDelete
  3. maksudnya kalau aku taj da bintang , aku tak da kawan yo..sob sob sob..

    ReplyDelete
  4. ermmm macam mana tu ek.... ermmm tp bintang x akan hilang dia tetap ada, cume dilindungi awan, bintang ni amat setia tauuu...

    ReplyDelete

Terima kasih !