Masih Di Sini..

My photo
Negeri Sembilan, Malaysia
~Girl in the Mirror~

Followers

Wednesday, June 29, 2011

Selamat Tinggal Persada, Jumpa Lagi Di Lain Waktu ( Bahagian 1 )

Sudah 3 hari kami meninggalkan Persada, Johor Bahru.. syukur alhamdulillah ..selesai sudah tugasan kami ke sana...

Seingat aku , kami bertolak dari Seremban tepat pukul 11.45pagi, sampai di Persada lebih kurang pukul 3.30petang ...cam tu lah ..aku pon tak ingat sangat, yang aku ingat .. hujan turun dengan lebat sekali setibanya kami di Pagoh .. perjalanan kami dari Pagoh ke JB diiringi dengan hujan ... yang paling aku ingat, aku tidur dengan lenanya ..hahahah,.. lena weh... enak diulik mimpi... member sebelah aku pon tidur gak... aku pon dok jeling-jeling tengok dia.. aku nampak ada wajah lena terpancar di muka dia.....kesian kak Eqin,..penat ya...hiihhih.. aku pon jeling kat kelindan( Si Kakak As )....hahahhaha, sudah semestinya kalau penumpang belakang lena, kelindan lagilah plak... ahahhahah..lena weh..sedang asyik ..zzzzzzzzZZZZZZZZZzzzzzz,... hehehhhe, dalam hati aku...biar betul semua tidur... ishishish..kesian plak kat kak Zizie... memandu sorang-sorang ditemani dengan suara Dj dan irama lagu ....Selepas melepasi tol , kami terus ambil kiri jalan ke pusat bandar menuju ke Persada... sampai ja Persada.. aku lihat kat atas langit... mendung ..tetapi nak berubah ke cerah... sampai-sampai ja ..eheh...macam kenal ja van yang ada pelangi tu..seloroh kami ...hiihhiii...sampai ja, kami pun terus keluarkan barang-barang ... masuk dewan ..dan terus cari booth yang telah ditetapkan...okay, setel ja menghias booth dan menyusun segala barang ..kami pun mengatur langkah keluar ke parkir dan menuju ke tempat penginapan kami,...jalan punya jalan, pusing punya pusing ... Kak Zizie kata , nama hotel kita namanya Hotel Rasa Sayang...hihiiihihi, romantisnya nama hotel tu... mesti balik ni... ikatan kasih sayang semakin eratkan.. almaklumlah dah berjimba-jimba di Hotel Rasa Sayang... hiihhihii,. tapi seingat aku, soala yang kuar dari mulut aku ..hotel tu berapa bintang ya kak ? hihihi... 3 bintang ka, 4 bintang ka atau berbintang-bintang nanti..kihkih... jahat tol aku ni, bersyukurlah Farah, ekau ni jangan nak lobih-lobih plak.. ( desis hati aku )....

Hotel Rasa Sayang, cantik mata memandang... satu bilik 2 orang,.. aku ngan kak Eqin, Kak Zizie ngan Kak As.. bilik tak jauh,.. dekat-dekat ja.. hohoohh...
okay lah, malas dah nak cerita .tengok eeh lah ya ....

Kat bawah ni ada aku selitkan beberapa keping gambar sepanjang kami berada di sana,

Gambar ni tak silap aku hari pertama kami sampai di Persada, semua orang sibuk dengan tugas yang telah diberi...hheheheh.
Gambar ni pulak, masa hari ke dua kami berada di JB.. masa ni tengah sarapan pagi...
Menu : Nasi Goreng telur mata, air suam ada, kopi ada, teh pon ada.. yang penting bancuh sendiri...hihihi


Gambar ni pada hari khamis..hari yang indah dan tenang sekali ... pagi tu kena pakai baju korporat... cantik kan baju kami..hihihihi ada orang kata kami ni staf firefly ..adoiiyai..ada ke patut .... hahhaha aku pun tak pernah tengok pramugari firefly.... depa pakai baju camana pon aku tak tahu..hahhaha lainlah kalau MAS ka Airasia ka..tahulah gak.... apa-apa pun terima kasih lah abang muka bulat yang berkacamata
( istilah nakal aku, betik tuo ) hahahhahahahhaha....masa ni kami kat dalam dewan, terlibat dengan simposium ... tahu ka apa itu simposium?? aku lagi tak tahu..hahahhah... apa beza simposium dengan seminar ? siapa dapat jawab aku bagi coklat,.. aku pon dok setialah dengar pakar tu berhujah..macam-macam ragam,macam-macam gaya ada... orang bijak pandai lah katakan... semestinya bila berhujah pasti memukau penonton...









No comments:

Post a Comment

Terima kasih !