Masih Di Sini..

My photo
Negeri Sembilan, Malaysia
~Girl in the Mirror~

Followers

Tuesday, July 5, 2011

Selamat Tinggal Persada, Jumpa Lagi Di Lain Waktu ( Akhir )




Aku sambung balik ya , masuk ja hari Sabtu ..ini bermakna hari yang ke empat kami berada di Persada, JB..rutin kami macam biasa ja.. sarapan seperti biasa di hotel, dah siap sarapan , kami pun siap-siap menuju ke Persada, langkah disusun dengan ayunan kaki bersilih ganti... terasa penatnya ... aku rasa, badan aku ni semakin sihatlah... al maklumlah... makan-makan aja, hihiii.. muka dah bulat..kahkahkah..... rezeki, alhamdulillah...


Tepat ja pukul 6.30petang , kami pun siap-siap lah nak pulang ke hotel..malamnya pula nanti, kami akan berjimba-jimba ke Danga Bay,.. seingat aku lah... ini kali ke dua aku pergi ke Danga Bay,.. huuuuhuhuu,.. walaupun dah bepuluh kali aku pergi ke JB.... masa sampai kat Danga Bay,.. cantiknya,, luasnya ..indahnya alam ini kan,.. tapi malam tu ada jugak bintang-bintang berkelipan..cantiknya,.. banyak betul kami bergambar,..

Macam-macam gaya kami buat, tapi malam tu memang bestlah... kalau tak percaya, tengok je lah kat bawah ni..hiihihih.....




Ini namanya kapal kiri kanan,..hahahha, suka hati aja... aku bagi nama begitu.. cantik kan.. hiasan lampu tu... meriah warnanya..semua warna ada...












Gambar kat bawah ni , merujuk kepada sebuah kapal yang besar lagi cantik hiasanya,..kapal ni dah nak bergerak jauh, jauh sangat... tak tahu lah berapa kejauhanya..hiihhihi... mesti bestkan lau dapat "dinner" di atas kapal tengah bergerak kan....

Memang best lah malam tu, penat kami berjalan taw..... penat-penat pun kami gembira sangat, setidak-tidaknya kami dapat juga merasa keindahan Danga Bay..



Gambar di atas pula merujuk kepada sebuah zoo yang ada kat Danga Bay, cantik kan hiasanya... macam-macam ada.. haiwan besar ada, kecil-kecil pun ada...hhehehhe,... emm tu lah yang dapat aku coretkan sepanjang kami berada di Persada, aku perlu cepat-cepat tamatkan kisah di Persada,..kerana ada kisah baru yang akan menyusul..tadaaaaaaaaa..


Selamat Tinggal Persada, Jumpa lagi ...

2 comments:

Terima kasih !