Masih Di Sini..

My photo
Negeri Sembilan, Malaysia
~Girl in the Mirror~

Followers

Tuesday, January 10, 2012

Jalan-Jalan Dengan En. Tunang

Sabtu yang indah , nyaman sekali ..tenang dan bahagia... pagi itu aku dan Kak Eqin kena bangun awal ..siap-siap untuk ke dewan peperiksaan , peperiksaan akan berlangsung pada pukul 9.00pagi sehingga 11.30pagi ,. yang paling best pagi tu , aku pakai baju baru ..emmm biasa ja ,

Pelajar ramai jugak 114 orang ja , huhukkkkk.heheheeee
( kalau ada orang yang baca , mesti aku kena gelak ni kuikuiukuii ) , pagi tu kertas Penstafan - Staffing , tak ada pun yang siap awal, semuanya ikut waktu tamat , okay lah tu ... apabila waktu peperiksaan tamat , aku dan Kak Eqin pun keluar ke dewan dengan kelengkapan yang dipikul ( kotak kertas soalan ) . Selesai semua urusan dengan Pegawai UUM , kami pun berangkat ke kedai hijauuuuuuu ( momok kan ) , Kak Eqin tapau makanan , dan aku plak tapau kuih - muih then balik ke rumah terus .

Dari jauh ku lihat , En . Tunang dah sampai .... sabar menanti , aku pun ambil handbag dan terus berlalu pergi ..huhuuu, pagi tu mood aku berubah...... erk....mesti ada yang kata aku ni merajuk kan ... bukan , sakit kepala yang tak dapat ditahan sakitnya, kami terus ke JJ ,.. menjamu selera di - The Chicken Rice Shop, sedap ookhh makan sini..lama tak makan kat sini , selesai makan .. terus ke Terminal Two ... jalan-jalan .. tengok owang , tengok owang ..tu lah kejenya... sudahnya kami g tengok cerita Sherlock Holmes , best jugak jalan ceritanya . Sebelum tu kami berdua pergi menunaikan solat Zuhor dahulu, emmm.. tak suka solat kat tempat tu..kenapa tempat solat tu tak diselenggara dengan baik ???... shoping complex punyalah besar , tempat solatnya ..alahaiiii, sedih beno upanya..sabar je lah ... yang penting kami sudah selesai menunaikan solat ,.eehhehhe..makcik ni senyum ja ...manis rupanya , besok bila aku tua .aku upa macam dia jugak ka t ? i mean , senyum manis ja ..hati bahagia, tenang dan aman..hehehhehehe...

Petang tu , bila dah selesai menonton ...g wat facial plak ,..best ..t nak buat lagi..then kami g solat Asar , ...menjelang nak tunggu ke Maghrib, g makan roti canai telur 3keping,...ooiukkkk , lapar weh..hehhehehe...budak yang amik order air ni suko plak dia senyum2 n wat lawak2 dengan aku ...
what is so hilarious my dear ? .tak sempat tanya , dia dah berlalu pergi buat keje kat dapur..hehhehehe

Pas Maghrib , g carik barang dapur Cik Tunang plak... pastu berangkat pulang ke rumah masing-masing lah...heheee, esoknya ahad , masih bercuti lagi...weeehaaaaa...lagi 10 bulan kan ??? Ada apa dengan 10 bulan tu ?

2 comments:

Terima kasih !