Masih Di Sini..

My photo
Negeri Sembilan, Malaysia
~Girl in the Mirror~

Followers

Tuesday, February 28, 2012

4 Tahun Sekali , Baru Boleh Jumpa

4 Tahun sekali , baru dapat jumpa. Macam mana ya rasanya , apabila ada antara kita yang sambut hari lahir 4 tahun sekali..huhuuuu, rezeki lah kan..hehehee.Setahu aku , rata-rata aku tiada kawan atau sahabat yang sambut tarikh lahir pada tarikh tersebut.Agak-agaknya apa perasaan mereka ya bila tarikh lahir yang ditunggu hanya datang bertandang 4 tahun sekali sahaja. Adakah mereka semakin tua atau semakin muda..hehehehe...

Secara ringkas ;-
29 Februari 2012
- Maksudnya pada hari itu secara automatiknya dikenali sebagai tahun lompat.
- Merupakan hari ke -60 dalam tahun lompat menurut kalendar gregory .
(lebih baik kita kaji mengikut pandangan islam pula )
- Tarikh ini hanya terdapat pada setiap empat tahun dalam tahun-tahun yang mempunyai angka yang boleh dibahagikan dengan empat tanpa baki, seperti 1992,1996,dan 2004 kecuali tahun-tahun abad .
( aku pulak yang pening, ko kiralah sendiri ya ).


Respon -
Bagi aku , kalau ada lah kawan-kawan yang mungkin aku tak kenal tetapi menyambut ulangtahun kelahiran pada tarikh 29 Februari nanti, jangan sedih dan gusar hati ya...umur kamu tetap bertambah, heheee..
Okay, selamat hari lahir kepada sesiapa sahaja yang menyambut ulangtahun kelahiranya pada 29 Februari.



Baru nak masuk Mac , tarikh lahir aku bulan Julai ..huhuuu, masih berbaki 5 bulan lagi ...





4 comments:

  1. erk...tak sabar nk dpt hadiah kawen keeeeeeeeeee...heheh..lma tunggu N3 bru..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hadiah besday pon nak , hadiah walimatururus pon nak jugak..hahahakkkk..

      Delete
  2. hitung bulan lahir ke hitung bulan 1o ni???? kek3

    ReplyDelete
    Replies
    1. hitung bulan 7 my besday tambah lagi 3 bulan extra..majlis nikah plak.. hitung kedua-dua bulan tersebut..hehehehhe..wakakkaka

      Delete

Terima kasih !