Masih Di Sini..

My photo
Negeri Sembilan, Malaysia
~Girl in the Mirror~

Followers

Saturday, June 9, 2012

Selamat Datang Jun

Apa punya tajuk lar yang aku bubuh ni..lantaklah.. janji aku paham..hehhehehe. Jun dah datang lah, sekarang ni dalam bulan Jun lah... rasa heppy sangat , Alhamdulillah.. hari ini dah 9hb Jun 2012..bersamaan dengan 19Rejab habis Rejab bulan Syaaban pula menjelma, habis Syaaban ..Bulan Ramadhan pula yang menjelma..pastu sambut syawal..heheheheh

Awal Jun ni banyak sangat program yang dirancang , dapat-dapat lak kat opiz aku ni.. tak apa lah..untuk kebaikan bersama ..tak gitu ;)..yang penting kerjasama.. dan semoga ianya berjalan seperti yang dirancang. Aminn.. Melirik-lirik jam di tangan, baru je pukul 10.46pagi, hadoii... rasanya perlu ditamatkan cerita ni.

Banyak perkara yang perlu diselesaikan,  okay ... tataaa





Jap..jap.. ingat tak lagu ni ?







Junaidah 365 - Lagu kumpulan XPDC

Jan jan januari jalinan antara coretan dan kata
Formula menjadi di bulan februari
Mac mac macam cinta pandang pertama
Oh april alangkah indahnya
Bagi dunia milik kita

Mei mei memadu kasih janji setia
Jauhkan dari api cemburu
Oh jun...
Ju ju julai nanti jurang
Kita rapatkan cincin kusarungkan
Janji dimeterai

Oh Junaidah
Ogos kian menjelma
Sehingga terlupa
September meninggalkan kita
Oh Junaidah
Lupakan tragedi oktober
November menanti dengan sinar bahagia


Di di disember ini
Cuba kita kenang kembali
Cinta kita berusia 365 hari




p/s -Alhamdulillah, saya rasa bahagia sangat-sangat... mempunyai keluarga yang menyanyangi saya, kawan-kawan yang baik hati dan penyayang meangkap juga kawan22 di opiz.... sweetlah you uolsss ni..bila  nak wat sukaneka lagi ek ?



1 comment:

Terima kasih !