Masih Di Sini..

My photo
Negeri Sembilan, Malaysia
~Girl in the Mirror~

Followers

Friday, April 12, 2013

Bila Last Korang Dapat Bunga ?

Selamat  sejahtera ..hehee

Pernah dengar lagu gadis dan bunga ? nyanyian Rahimah Rahim?
( gajin-gajinkan diri p dengaq kat youtube )

Apa? tak pernah .. Lah, kenapa ? Bestlah lagunya :)

Gadis dan bunga memang tak leh dipisahkan ek... tapi, bunga apa ek ?



Bunga ...

Bunga apa?

Bungalah...bunga !!



Kak Jemah:-
Bila Cik Sal mula-mula dapat bunga hidup ?

Cik Sal :-
Mula dapat bunga hidup, time bercinta dulu.. time baghu2 lagi.. heheee

Kak Jemah:-
Bila last Cik Sal dapat bunga ?

Cik Sal :-
Bunga hidup ka ? bunga mati ?

Kak Jemah:-
2 - 2 lah   Cik Sal :)

Cik Sal :-
Kalau bunga hidup last  dapat masa bertunang dulu, hiasan untuk sireh junjung ...kalau bunga mati last dapat time nikah ritu , hiasan untuk bakul hantaran ..cantik .. :)

Kak Jemah:-
Apa perasaan Cik Sal bila pertama kali dapat bunga hidup ? bunga apa ya ?

Cik Sal :-
Perasaan  ya.. sangat gembira, teruja, tak pernah dapat bunga..tetiba dapat bunga..rasa syoklah..best sangat..bunga mawar lah..warna merah..heheee( romantik kan )

Kak Jemah :-
Bila dapat bunga tu, apa perkara pertama yang Cik Sal lakukan ?

Cik Sal:-
Hamboih ehh, banyak tol soalan eh... terima lah dulu bunga tu kan..dah dia hulur..kita sambutlah..pastu senyum lebar..heheee...malulah konon..

Kak Jemah:-
Bestnya dengar ..

Cik Sal:-
Bestkan , baru dengar ..lom dapat bebetol lagi Kak Jemah :)

Cik Sal :-
Laaa hawatnya , selama ni hang tak pernah dapat ka bunga hidup ?

Kak Jemah :-
Yaa lah, cheq tak pernah dapat ..sebab tu cheq cakap betsnya dengar...

Cik Sal :- kesian Kak Jemah, tak apa lah Kak Jemah ...t datang umah cheq na..  cheq bagi hang bunga hidup t.. Bunga Kobis !..maw ka dok ? hahaaaa, leh buat sup sayuq na...( gelak besor )



Heheee, seronok kan dapat bunga. Sangat seronok, bestnya lain macam.. tapi... la ni Cik Sal tak maw bunga hidup sesikit ..maw bebanyak.. setaman bunga hidup .. umah dikelilingi dengan bau harum waa syoknya... ;)







p/s : Happy month anniversary abang , we love you.. thanx for everything :)




No comments:

Post a Comment

Terima kasih !