Masih Di Sini..

My photo
Negeri Sembilan, Malaysia
~Girl in the Mirror~

Followers

Wednesday, April 10, 2013

Koba Mo Laki Kau Sok..Hijau kobaan ...

Kalau dah duduk ramai-ramai , mesti syok kan bersembang..tak sedar hari dah petang..bila dah bersembang tu ado gak lah tentang politik sesikit..malas nak citer panjang, cam orang kat bawah ni ar lah ..ado-ado lah topik eh..


Nia Nina  ( Pak ndak adik bongsu ayah )
Shizuka Minamoto  ( Cik Sal lah , nama dalam muka buku )
Noliza  ( Mak induk )


Nia Nina  : Kak , ikan masin terubok ko ni cam mano ni ? kurier tak mo terima lah..sok ngecis22
                  anak ko t..
Shizuka   : Balik raya sok bawak lah , bawaklah lobih sikit yo..heheeee
Nia Nia   - Due ko bila kak ?
Shizuka   : 28/8/2013 , tongah ghayo lah pak ndak.. sompeklah nak bedal rendang mo ketupat bagai
                 


Nia Nina     :  OOh, cadang eh nak tumbang kambing sekor ni ..
Shizuka       :  Ghayo sakan boto ni,
Nia Nina       :  Sekali sekalo, cadang eh nak buek time ghayo pertamo t..kek umah mak ngah t..
Shizuka       :  Alah, acik tak do, ghayo umah mentua kat Rengit ..petang raya ketiga baru balik
                       gomeh..
Nia Nina     :  Ghayo ketigo tingga tulang yo lah kak tuk ko..hahaaa, askar eh ramai..bueklah bakar
                       cicah  mo air asam, menyucuk nyucuk eehh tak..
Shizuka       :  Hahaaa, eh dah Bubar lah parlimen ..
Nia Nina      :  Yo ko, bilo kak ngundi? nak boli tiket ni ..
Shizuka        :  Baru bubar, tarikh ngundi lom tahu laie..
Nia Nina :   Ampeh ..
Shizuka   :   Hahaaa, ini pak cik tu yang yang umum ...
Nia Nina  :  Ko undi mano sok kak ?
Shizuka   :   Undi rokan lah, rokan ada lagi kan ..
Nia Nina   :   Ndo yo..balik lah tak salah doo..


Shizuka      :   Meriah lah t tu, kok ghayo bakar kambing t ..
Nia Nina    :   Mano tak meriah eehh, sepupu ko ja dah berpuluh oghang ehh..
Shizuka      :    Mak induk p mana ni ? tak muncul22 pon lagi..
MakNduk     :   Haaa, apo sobut2 namo den ni.. ngah busy arr..kojo banyak arr..
Nia Nina     :   Busy bonar lak eh, berkempen ko ?
MakNduk   :   Berkempenlah ...hahaaaa, induk orang kuek barisan kek Wangsamaju ni arrr..
Shizuka      :   Dasat eh...
Nia Nina    :    Kau besok kak , kot kughang undi pas 1 undi sok, pak ndak tahu lah tu mesti kau...
Shizuka      :   Hahaaa, ini kes berat ni
Nia Nina    :   Koba mo laki kau kak, hijau kobaan ...
Shizuka      :   Dio tuh cam pak ndak yo, hijau sokmo ... kahwen den kan hijau..
Nia Nina    :   Gud !
Shizuka      :   Uuishh , akak memalam selalu yo bergaduh pasal akak suka tengok bite tv3..hahaaa
Nia Nina    :    Haha..
 
 
 
 
Shizuka      :   Selalu berebut remote , akak suka buat dia panas..hahaaaa
Nia Nina    :   Tengok xsalah doh..
Shizuka      :   Tapi, dio dengar berapi ja..kihkihkihhh
Nia Nina    :    Hahaaa
Shizuka      :    Dio penyokong tegar tuh..heheee
Nia Nina    :    Eloklah tuh ...
 
 
 
 
Shizuka     :     Apo nak buek, kat wall eh ..pasal politik jo..jeles tol den ..
Nia Nina   :     Po pasal an lak ..elok la tu..
Shizuka     :     Uuishh , cam nak bertanding jadi menteri..masalahnya, akak lom ready lagik nak
                        jadik datin ..hahhaaaa
Nia Nina   :     Berangan lah plak nak jadik datin..osah eehhh ..hahhaaa.. semangat la tuh, leh 
                        masuk geng sey sok tuh ...                           
Shizuka     :     Emmm.. samo lah pak ndak ngan dio.. memang samo lah tuh..
Nia Nina   :     Tang kepalo pon dah samo dah ..hahaaa
Shizuka     :     Hahaaa... samo eeh lah tuh...
        Lotih nak layan eh, sampai ko pagi sok lom sudah laie...heheee, tu la deh kalau dah bersembang ..rancak ehh samo yo ...kalau berjumpo nek ghuntuh lah umah arwah atuk  dibuek ehh.. golak mengilai sampai ke pagi....
         
         
         
         
        p/s : Peace  No War ~ pilihan ditangan anda ! Guna akal untuk memangkah.. baik buruk kelak kita semua juga yang tanggung ..
         
         
         
        Kena beli baju baharu tuk mengundi t .. alahaiiii jiwa

          No comments:

          Post a Comment

          Terima kasih !