Masih Di Sini..

My photo
Negeri Sembilan, Malaysia
~Girl in the Mirror~

Followers

Tuesday, August 23, 2011

Bestnya Dapat Kad Raya

Hehee, memang best sangat..apabila kad yang kita hantar dibalas kembali... seronok bukan kepalang.. wahaahaa... sudah menjadi rutin untuk menghantar kad raya.. kad untuk atuk di kampung sudah pun selamat diterima, kad untuk keluarga pun sudah diterima, kad daripada kawan- pun sudah ada yang sampai, walaupun ada beberapa keping kad lagi yang belum sampai ke tangan ku,..huuuh(agaknya,pakcik posmen tu sesat kot wahahaa) daripada orang tersayang, aku dapat 2 kad..kelas ko Jang..hahhahah
(iklan air ribena lah, tapi bukan jang ,.sepatutnya Jah,..tapi memandangkan dia lelaki gunalah Jang ) wahahahhah...puitis sungguh dia berkata-kata,terharu..wahahaah...

Memang menjadi kegemaran, mengumpul kad raya dan kad kahwen.. hehhehe,tapi memandangkan sekarang bulan Syawal bakal menjelma,... aku kenalah kumpulkan kad raya..hehheh,,,seronok sangat... ingat lagi masa zaman sekolah,... seboleh-boleh nak mintak keluar sekejap...g naik motor balik umah kejap... nak g tengok peti surat kat umah...nak tengok ada sampai tak kad raya... hahhahah,..boleh plak gitu..ada ka patut... kali ke dua lepas lah buat cenggitu, kali ke tiga...lepas jugak..lepas ke bilik guru HEM..wahahahha,..kena marah ..bukan sorang-sorang..ramai-ramai...paling tak boleh diterima akal adalah,.. yang buat cenggitu semuanya golongan PENGAWAS @ PENGGANAS..waaaa,memang pecah rekod...

Sejak kejadian itu, semua nya tukar kad raya kat sekolah ja,..siap-siap tulis.. cecepat p masuk kan dalam beg orang yang kita nak bagi tu, nanti kawan tu bukak, mesti sonyum lebar.... wahahhah, lepas tu mulalah tersengih-sengih sensorang.... mmmm, bestnya kalau diingat semula,.. masih jelas diingatan... terpancar wajah setiap kawan2 yang terima kad masa tu..meriah,.. gelak besar2..huhuuh..kurang sopan nya ... sebab apa ,,,sebab baca dialog kartun dalan kad tu... gelak macam nak guling2 kat bawah.. hahhahah...best best....

Okay, tataa... selamat menerima kad raya, selamat menulis kad raya, dan selamat membaca kad raya... dan saya masih lagi meneruskan mennati kad raya..hehehehhehh....

2 comments:

  1. meriah-meriah, banyak sungguh dapat kad raya tahun ni..hehehehheh

    ReplyDelete
  2. huhu kenangan manis tu sayang.... nakalnyaa diaaa

    ReplyDelete

Terima kasih !