Masih Di Sini..

My photo
Negeri Sembilan, Malaysia
~Girl in the Mirror~

Followers

Wednesday, September 7, 2011

Saya Ni Pemalu

Percaya atau tak itu adalah sifat aku yang sebenarnya, tak kisahlah kalau hampa semua nak cakap aku sombong ka berlagak ka apa ka,... mintak maaf aku ni pemalu sangat..diam je lebih baik bagi aku..diam seketika..hahhahaha.. bila aku tengok keadaan dah menjadi semakin riuh baru aku masuk menempel ..kihkihkih.... emmm, hari ni dah raya ke9, syukur Alhamdulillah,, sekejap je kan..masa raya ke 6 ritu, aku dah dirisik... abang cinta ku dah datang bersama keluarganya... masa merisik ni, biarlah 2 2 pihak mengenali antara satu sama lain..supaya tidak timbul apa-apa perasaan di kemudian hari..syukur Alhamdulillah,..nampak gayanya ada persefahaman...

Cincin di jari dah pun tersarung menandakan diri ni dah ada yang bertanya tuk mengikat janji perhubungan...hehe, tak boleh nak cerita lelebih ,,,benda belum pasti.. biarlah seketika...

- Ya Allah permudahkanlah segala urusan ku, aminn

2 comments:

  1. tahniah...huhuhhhhuu..makin ramai kawan dah di cop..tak kurang jgak dah jadi ibu bapa..hmmm pasne bleh dah regster masuk PIBG sek..hehehe..love..mashii..

    ReplyDelete
  2. terima kasih ,.... Mashieee... lama sudah tidak dengar khabar berita

    ReplyDelete

Terima kasih !