Masih Di Sini..

My photo
Negeri Sembilan, Malaysia
~Girl in the Mirror~

Followers

Tuesday, December 20, 2011

Lagu Itu Sekadar Mainan Di Bibir Sahaja

Sejak kebelakangan ni , aku lebih tertarik untuk mendengar suara yang merdu lagi menyusup dada.. betapa merdunya suara dia... itu lah kan kurniaan Allah s.w.t kepada hambanya, bertubuh kecil molek lagi comel orangnya..Shila Hamzah yang terkenal dengan lagu Patah Seribuuu itu telah berjaya menambat hati ku .. wahahahhaha.. bait-baitnya sangat puitis...

Setiap orang mempunyai minat yang tersendiri , kadang-kadang setiap lagu yang diminatinya itu ada kisah yang tersembunyi..rata-rata kalau ditanya tentang lagu yang kita suka ...kebanyakanya mengatakan lagu tersebut mengingatkan mereka tentang itu dan ini... terserahlah kan... hak masing-masing...

Luar Tingkap ~

Ermmm, kenapa saya suka lagu tu ( Patah Seribu ) : Saya suka dengan liriknya,,,hehehhe... sesuai untuk diubah lirik tersebut dan menjadikanya sebuah cerita yang benar2 berlaku ... adakalanya cerita itu berkisar tentang tunang saya sendiri...

Contoh 1: patah seribuuuu , hati ku kerna tak dapat pergi jam ~~~~~~~ hahahhaha, kesian ....

Apa-apa pun, lagu tersebut hanyalah sekadar mainan di bibir.......





2 comments:

  1. sian abang, tak dapat g jam kelmarin..betapa patahnya hati abangkan..hehhehe patahhh seribuuuuu ..lallaaallala

    ReplyDelete
  2. huhu sayang da li nyanyi lagu patah seribu~~ abg jam ngn sayang je lah pasni...:-D:-)

    ReplyDelete

Terima kasih !