Diri Ku dan Diri Mu

1) Siapakah diri anda di rumah?
> kakak sulong. tapi bila adik2 yang lain semua takda, saya jadi anak bungsu kesayangan parents~ ^^



2) Siapakah diri anda di samping rakan rakan?
> depends siapa rakan saya tu kot..kalau dia jenis banyak cakap..saya jadi pendengar, kalau dia pendiam, saya jadi peramah, kalau dia matured, saya jadi kebudakan, kalau dia keanakan, saya jadi orang yang matured, tapi kalau dia gila-gila, saya pun jadi gila-gila, kalau dia budget cool, saya pun ala-ala cool gak,kalau dia jenis formal, saya pun leh jadi seorang yang formal gak.. =P , dan kadang-kadang sayanya mood sukar di baca..heheee



3) 6 benda yang anda idamkan tapi masih belum tercapai.
> laptop sendiri
> digital camera
> dinner atas kapal persiaran
> berenang
> kahwin =P
> nak ada rumah besar , ada balcony kaca..nak tempat khas tuk gantung keychain..awww, hehehe


4) Siapakah nama pasangan anda?
Mohd Nazren bin Mohd Som. Saya panggil dia 'abang' =P~ masa ni beliau masih lagi pegang title Tunang saya



5) Ceritakan 5 perkara yang paling anda suka tentang pasangan anda.
> Kelakar
> His smell ^^ bau minyak wangi lah, hehee
> Unpredictable. Jadi saya tak pernah bosan~ =D
> Protective
> Sweet dan romantik (in his unique way)~~


6) Bila tarikh anda couple?
> 29.8.2009..hehheee
> , 6 syawal - Dirisik
> , 12hb November 2011- Bertunang
> , 12hb Oktober 2012 - InsyaAllah, bakal diijabkabulkan...


7) Apakah kenangan pahit anda bersama pasangan anda?
> bila abang tipu saya, hohooo...masa tu baru balik dari Sabah , dated on 17th july 2011..



8) Lagu tema cinta anda?
> Er...takda jugak..every month akan ada lagu baru dia/saya tujukan untuk dia..contoh : Lagu Sedetik Lebih



9) Apa perubahan yang ingin anda lihat dari pasangan anda?
> Perubahan? Hurm....er..mungkin tak nak beliau encem sangat kot...nanti pegi kedai makan orang-orang asik tegur dia encem..sedihlah saya t, merajuk satu alam lagi..hehehhehee


10) Tag 2 rakan yang lain
> beng Aku Bukan Boneka
> mashi The Miracle World

dan sesapa la yang nak buat. sila tag link dia balik ya! TQ~ (^_^)

1 comment:

Terima kasih !