Masih Di Sini..

My photo
Negeri Sembilan, Malaysia
~Girl in the Mirror~

Followers

Tuesday, December 17, 2013

Mari Kita Ber- HERSHEY'S

Beli menda ni semata-mata nak kan bekasnya je  . Hiks

Selamat sejahtera ke atas kamu.

Dah sampai masa untuk bersantap. Sambil-sambil tu telan menda  ni sikit-sikit. Bukan beria sangat pun nak makan. Hahaaa, mujur Eryna kecik lagi kalau tak mesti mama dia dah sumbat kat mulut dia . Bekas  ia cantik, sejak dua menjak ni suka plak kumpul benda cenggini.. letak lah apa2 yang boleh disimpan dalam bekas ni.
Sempena krismas.. sebab tu depa deko kasi lawa bekas cenggini. Ingatkan masa suami beli dapat bearnya sekali. Rupanya tidak.Hahaaa.

Cik Sal bukanlah seorang yang "hantu"coklat..setakat untuk merasa boleh lah.. itupun rasa di hujung lidah ja..




Ini je isi yang ada..



Sedap jugak lah...

3 comments:

Terima kasih !