Masih Di Sini..

My photo
Negeri Sembilan, Malaysia
~Girl in the Mirror~

Followers

Tuesday, December 17, 2013

Shop and Collect !

Assalamualaikum..

Dah pagi ..
Mata masih lagi tak boleh lelap..( dah pukul 12.45 am )
Sudahnya..
Jari jemari asyik menari di papan kekunci..


Tak ada cerita yang menarik pun..
Cuma nak bagitahu..
Sekarang ni tengah giat dok mengumpul bendalah kat bawah ni :)





Sebenarnya bukan Cik Sal yang beria mengumpul suami yang beria-ria.
Membeli - belah sambil mengumpul. Tapi, nak kumpul benda alah ni hanya  di TESCO sahaja.Kami ni memang suka membeli - belah di TESCO . Harganya bolehlah, barang basah dan kering sume lengkap. Tapi,sejak ada benda alah ni. Suami makin aktif plak berbelanja di TESCO. Ada je barang yang dibelinya.

Caranya :-

1- Kena pastikan yang korang semua suka membeli-belah  di TESCO.
2- Setiap barangan yang korang beli mesti melebihi RM50.00 dan ke atas.Sebabnya setiap pembelian yang bernilai RM50.00 = 1 sticker.
3- Masa kita membuat bayaran,cashier akan serahkan sekali berapa kepingan sticker yang kita dapat berdasarkan jumlah nilai wang yang telah kita laburkan..Hahaa.Makin banyak wang yang korang laburkan banyaklah sticker yang korang dapat.( Beli ikut keperluan bukan ikut nafsu )
4- Da dapat tu . Tampal siap-siap.
5- Selagi tak penuh sampai 10 stickers , korang tak leh tebus . .Bila dah penuh bolehlah p tebus.
6- Dah penuh bawak kepingan kad yang berisi 10 stickers tu g kaunter hadiah.


Nah ! Lihatlah hasilnya




 

Tinggal lagi sekeping.Beli barang anak dah dapat sekeping sticker . Pastu da leh tebus.




"Okay, sekang kira dah bapa banyak wang yang ko dah habiskan untuk membeli-belah di TESCO. Tengah tunggu KIPMART yang berhampiran dengan rumah kami siap ..Ntah bila nak siap agaknya.."







Layankan je lah ...











 
Kami dapat benda ni. Cinonet je aarrr. LOL..
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
p/s : Stickers issuance Period - 29 Oct 2013 to 19 Jan 2014
Redemption Period - 29 Oct 2013 to 26 Jan 2014
 
 
 
 
 
Peluang bagi yang suka kumpul benda alah cenggini. Apa lagi , serbu lah ! Serbu tapi kena berbelanjalah dulu.HUhuu.

1 comment:

Terima kasih !