Masih Di Sini..

My photo
Negeri Sembilan, Malaysia
~Girl in the Mirror~

Followers

Saturday, August 20, 2016

Setelah Sekian Lama Menyepi

Assalamualaikum

Hai hai!

Lamanya tak menulis kat sini  setahun berlalu blog ni pun dah berhabuk... kena lah gosok- gosok tangan mencari masa dan ruang untuk menulis kembali.Setahun berlalu banyak perkara yang berlaku dan pastinya penuh kat kotak ingatan..tang mana ek nak dimulakan cerita... Cik Sal pun blur kejap
yang syoknya  Cik Sal nak hebah kan... yang Cik Sal dah selamat melahirkan seorang putera yang diberi nama 'Ilman Niqrees.. dah 5 bulan  dalam jagaan kami. Punyalah seronok si Eryna dapat adik. 
Alhamdulillah, dah bertambah bilangan ahli keluarga kami. Seronok sangat.
Okay lah  setakat ni dulu ya... nanti Cik Sal update lagi.
Cik Sal tinggal kan dulu entri ni seketika... ada masa dan ruang Cik Sal jengah kembali.. 

No comments:

Post a Comment

Terima kasih !