Masih Di Sini..

My photo
Negeri Sembilan, Malaysia
~Girl in the Mirror~

Followers

Tuesday, October 18, 2011

Ya... Semakin Hampirlah

Memandangkan sekarang ni sudah menginjak ke tanggal 17hb Oktober, baki hari yang tinggal adalah lebih kurang dua minggu untuk melangsungkan majlis kenduri, baru-baru ni aku sempat jugak melarikan diri untuk pulang ke kampung, hal di kampung sudah pun selesai diuruskan.. syukur Alhamdulillah....

Hanya tinggal untuk hari langsung sahaja, dalam pada masa yang sama juga... aku mula risau ...... memandangkan waktu kenduri diadakan pada bulan November... dah tentulah masa tu musim tengkujuh..seingat aku.... banjir yang melanda Gemas pada bulan Februari yang lalu telah meneggelamkan beberapa tempat di kawasan Gemas... huhuuuuu.... kejadian alam.. siapa yang dapat menandinginya... perhentian bas Gemas dipenuhi dengan lumpur, sawah padi hanyut tenggelam dah tak nampak rupa sawah...kedai di sekitar Gemas habis dipenuhi lumpur, jalan nak ka umah aku terpaksa melalui jalan-jalan lain, huuhuuuuu.....

Niat aku nak bergambar kat sawah padi tak tahu lah tercapai ke tidak.. tak apa lah... mungkin tiada rezeki .. lain kali boleh bergambar lagi... okaylah, setakat ini sahaja dulu.... permisi...


- Semoga dipermudahkan segala urusan , aminn..

No comments:

Post a Comment

Terima kasih !