Masih Di Sini..

My photo
Negeri Sembilan, Malaysia
~Girl in the Mirror~

Followers

Thursday, March 21, 2013

Cheq Maleih arr

Assalammualaikum.. dan salam satu Malaysia

Tetiba je ada Malaysia ek. Layankan aja .

Lama betul tak menulis kat sini. Sejak 2 - 3 bulan ni perasaan malas dan malas makin menjadi -jadi. Tak tahulah kenapa. Barangkali pembawakan budak agaknya. Oooopss,  sekarang ni C.Sal  sudah pon berbadan dua.InsyaaAllah , tak lama lagi bakal menimang cahaya mata.

Cepat benar masa berlalu, tup tup muncul dengan cerita sudah berbadan dua ek.  Rezeki . Dalam nak menghabiskan masa 2 - 3 bulan tu banyak jugak lah pengalaman baru yang C.Sal dapat. Alahan yang teruk sewaktu diawal kehamilan . Makan  je muntah balik, begitulah rutin seharian.. selera makan yang semakin berkurang ..kerja rumah semakin malas untuk dilaksanakan..hanya mahu tidur sahaja.

Okay lah, maleih arr nak menulih lagik..sok sok kita sambung lagi na..huhuuu

4 comments:

  1. hoi fara ! maleih arr , cheq nak komen..hahaa..

    ReplyDelete
  2. tak puas nak baca.. da habis la cik farah tskk tskk

    ReplyDelete
  3. maleih arr nak tulis pepanjang..heheee

    ReplyDelete

Terima kasih !