Masih Di Sini..

My photo
Negeri Sembilan, Malaysia
~Girl in the Mirror~

Followers

Thursday, May 31, 2012

Terima Kasih Bos ~

Bos aku bagi hadiah , aku rasa besday aku jauh lagi.. ka sebab bos tak dapat bawak aku pergi Pesta Buku kelmarin alaaaaa yang dekat PWTC tu...kalau nak diikutkan aku dah selamat dah menjejakan kaki ke sana , pergi bersama opizmate aku ...dah alang-alang aku nak ke PTPTN , kami gerak sama je lah..setel je tugas aku kat PTPTN kami terus g PWTC...merayau lah kami kat sana, keluar masuk masuk keluar tu je lah kejenya..hehehhehehe, Si Ben dan  Kak Nani senyum ja lah ikut rentak aku p mencari buku... akhirnya, buku origami ja yang aku berjaya beli...hahhahahaha


Dah setel cari semua buku untuk library dan  buku tuk diri sendiri, kami pun pergilah menyinggah makan dekat tepi sungai yang wangi  tu..huuuuhu, aku rasa last lah aku makan kat sini.... pulang lah kami dengan muka yang keletihan ..rasa nak pengsan pun ya jugak..kepenatan berjalan sakan...


Eh, masalahnya sekarang pemberian yang aku terima tu sempena apa ? Bos bagi 2 buah buku novel cinta cintun dan kain telekung..sweet kan , hehehhehe.. .Aku ni bukanlah seorang yang suka membeli buku novel , kalau nak baca hanya meminjam sahaja , kalau memebeli pun suka beli buku yang berbentuk ilmiah , motivasi ka ...arr macam tu lah selalunya yang aku beli...

Apa-apa pun, terima kasih Bos.. Semoga bos panjang umur dan murah rezeki ...


No comments:

Post a Comment

Terima kasih !