Masih Di Sini..

My photo
Negeri Sembilan, Malaysia
~Girl in the Mirror~

Followers

Saturday, October 26, 2013

Sweet September



Assalammualaikum ..
Lama dah tak menulis kat ruang bisu ni, sebenarnya banyak perkara yang berlaku sepanjang bulan september ni . Tapi, tak tahu nak mula dari mana .

Panjang kisahnya ...    ( panjanglah sangat )   ;)
                         Biarlah gambar yang berbicara... :)


Syukur Alhamdulillah, Cik Sal dah jadi mama :) 

Hari Jumaat - 6hb September 2013 , Pukul 2.00petang
Lahirnya seorang puteri yang diberi nama Nur Eryna Batrisyia binti Mohd Nazren
Gambar yang diambil selepas 3 jam kelahiran ,  mula-mula En.suami tengok untuk qamat dan azan tapi tak dibenarkan mengambil gambar plak ...masuk kali ke - 2 baru dapat tangkap , itu pun curi-curi tangkap . Hiks :)















5 comments:

  1. Replies
    1. terima kasih Alia :)... bunga2 tu dah siap sepenuhnya ka? cantiklah.. bila majlis ? kikikii

      Delete
  2. hahaha dah bukan cik sal lagi ni puan sal daaa

    ReplyDelete

Terima kasih !