Kula Cakes House,Kuantan

 Assalammualaikum.

Hai..  kali ni nak cerita sambungan dari berjalan trip  ke Kuantan. Lepas je habis berjalan-jalan di pantai kitaorang terus cari port nak makan  kek dan lunch. 

Tempat yang kitaorang pergi di Kula Cakes House, berderetan di tepi jalan berhadapan dengan menara Kuantan. Sampai je sana memang ramailah yang tengah beratur. Terus ke taman cari kerusi dan meja. Suami plak beratur untuk buat belian kek.

Memang bestlah redup je duduk bawah pokok, sambil makan kek dan minum air pandan segar je rasa. Heaven sungguh! Korang kalau datang ke Kuantan wajib singgah sini kek memang best, highly recommended  mango cheesecake diaorang.. peghh lemak berkrim mangga plak masam manis cukup rasa, sedang elok masuk kat tekak. Kebetulan masa tu pergi memang tarikh besday Farah, jadinya sambut je lah kat situ dengan anak-anak dan suami makanlah kek pepuas.










 

Secara ratanya harga kek dan air yang dijual berpatutan. Pilihan kek pun banyak, next time boleh try kek lain plak, ada nampak coklat .. sebab tinjau meja sebelah punya menu😂😂


 


2 comments:

  1. done follow awak.
    seronok makan kek, kak pip suka tapi tu lah cepat juga naik badan ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tenkiu kak..aahh memang sedap makan kek..pastu bertabahlah naik berat bdan..huhuu

      Delete

Terima kasih !