Wednesday, March 3, 2021

Selamat Tahun Baru 2021 ~

 Assalamualaikum

Hai rasanya dah terlewat ni nak ucap selamat tahun baru 2021.  Memandangkan sekarang dah masuk ke bulan mac 2021.  Kejap je kan himpunan dua bulan nan lalu. 
Anak - anak pun   da mulai bersekolah , tinggallah si bongsu di rumah. Rutin tetap sama. 

Tapi tulah kan "phase of life" kena belajar melepaskan anak - anak bila tiba masanya. Sekarang ni bolehlah dikatakan rumah masih lagi terisi dengan teriak jeritan dan sahutan anak - anak  tapi bila da semua sibuk dengan aktiviti seharian. Kita pun mulai bertambah umur . Barangkali  kita juga akan merasai sepertimana ibu dan bapa kita  rasa bila anak - anak da membesar.


Tulah pengalaman dan roda kehidupan.. waktu nan lalu tu hanya jadi kenangan dan setiap yang tercipta tu akan jadi  bingkisan tersemat kat memori.




Selamat kembali ke sekolah buat Eryna dan 'Ilman. Sebelum ni hanya ber PdPr di rumah. Perasaan bila diumum boleh kembali ke sekolah ni diaorang cukup teruja sangat. Dapat jumpa kawan, cikgu semua. Tapi masih lagi dalam SOP.  Moga dipermudahkan urusan untuk menuntut ilmu dan dikurniakan akal  yang cerdik dan  cerdas. 


Harapnya keadaan akan menjadi terkawal selepas program suntikan vaksin ini berjaya dilaksanakan dan keadaan akan pulih seperti sediakala dan kita semua bebas bergerak ke sana ke sini. 


 


3 comments:

Terima kasih !

Selamat Tahun Baru 2021 ~

 Assalamualaikum Hai rasanya dah terlewat ni nak ucap selamat tahun baru 2021.  Memandangkan sekarang dah masuk ke bulan mac 2021.  Kejap je...